Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem, posiadają gwarancję producenta lub importera.
Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
Gdy produkt objęty jest gwarancją producenta, możesz zgłosić reklamację na dwa sposoby:
1. W autoryzowanym serwisie producenta
lub
2. Za pośrednictwem naszego sklepu.
Reklamacja w autoryzowanym serwisie: Gdy chcesz zareklamować produkt objęty gwarancją producenta, skontaktuj się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Jest to zdecydowanie najszybszy sposób reklamacji. Jego adres i sposób postępowania znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta. W gwarancji znajdziesz też informację, czy Twój produkt jest objęty szybkim serwisem door-to-door. Jeśli tak, to zgłoszony do reklamacji produkt zostanie odebrany i zwrócony przez kuriera opłaconego przez gwaranta.
Reklamacja za pośrednictwem naszego sklepu: Jeśli nie wiesz jak załatwić formalności w serwisie producenta, możemy pomóc ci w procedurze. W tym przypadku skontaktuj sie z nami i przeslij na e-mail: info@hurtowniaspawarek.pl informacje co się dzieje z produktem, jakie są usterki i podaj datę zakupu. Zwrotnie otrzymasz od nas dane do wysyłki uszkodzonego produktu.
Gwarancja producenta: Termin rozpatrzenia reklamacji przez producenta znajduje się w karcie gwarancyjnej produktu.